عندي مشكل الرشان من قطي ولو انني عقمته سسن ديال 5 سنين ربيته من وقت ماكان عنده شهر هاد ابني اكملت له الرضاعة بحبه كثير مش عارفة شو السبب لهاد التصرف عندي واحد آخر أخذته من اخي بدا بتربيته من ...اقرأ المزيد
القطه عمرها 10 سنين عندها التهاب فى الرئه اعالجها ازاى ،،، ودتها عند بيطرى كتب على هاى بيوكت وفاركولين وبريدسول ،اخدت الادويه اليوم تانى يوم ونفسها زى مهو ومش وعاوزه تاكل اعمل ايه وبتتنفس بسرعه ؟
الكلبه حامل في اليوم ٥٩مكنش فيها حاجه صحيت لاتها مش كدره تمشي وا بتتشنج جامد عملت ثونار لقيت الجراوي سليما وا هيا بتتشنج لسه الدكتور اداني ادويا وا محاليل وا الكلبه لسه تعبانه
الكلبه حامل في اليوم ٥٩مكنش فيها حاجه صحيت لاتها مش كدره تمشي وا بتتشنج جامد عملت ثونار لقيت الجراوي سليما وا هيا بتتشنج لسه الدكتور اداني ادويا وا محاليل وا الكلبه لسه تعبانه
لدي عصفور ديباج لديه التهاب بالعين…احتاج مساعدة معرفة السبب وطريقة العلاج المنزلي..؟؟
لو سمحت قطتي ف حاجة دخلت ف عنيها اليمين وبتغمضها كل شوية بس بتلعب وبتاكل عادي وعنيها احمرت اعمل اي بسرعه علشان خايفة
بنت عمتي لديها قطة تربيها في الخارج، غابت يومين و عادت مع مشكلة في فمها. لا تستطيع الأكل إلا اللبن و بعض السوائل و تكح كثيراً. ما الممكن أن تكون المشكلة و ما حلها و شكراً