من يومين لاحظت على قطي يحك اذنه وجدت نقطة صغيرة داخل الاذن مسحتها بمحلول ملحي وفيسودين اليوم زادت الاعراض واصبحت بهذا الشكل
قطتي درجة حرارتها عالية وكان قبلها بيومين اسهال وتوقف والآن حرارة فقط ، ما العلاج ؟
كلبتي الجريفون اتجوزت كلب بلدي مرتين في اليوم التاسع من الحيض وانا مش عارفه اعمل لو حامل من الكلب البلدي وفي نفس الوقت خايفه عليها مش عارفه اعمل ايه
لو عندي قطط علي السلم عمرها سبع شهور كان عندها برد شديد و كحة مستمرة و ساعات بيبقي فيها greenish sputum سمعت عن أن زيت الزيتون ممكن يبقي كويس للكحة خدوا منه كمية صغيرة و اتحسنوا قط منهم من وقتها ...اقرأ المزيد