قطتى بعد م رشيت امبول و هى خاملة و نايمة اليوم كله و مش بتقدر تمشى ازيد من خطوتين المفروض اعمل اى Fipet plus
انا قطى كويس وبيأكل عادى بس انفه مسدود وديته لدكتور قال اعطيه زيرتك والتراسولف ومفيش نتيجه شو بعطيه انا بمصر
القط بتاعي من اول امبارح خرج ولما رجع بدأ يرجع ميه فيها عضم ومش عاوز ياكل ولا يشرب اكلته امبارح زبادي بالسرنجه مش كتير ولسه موضوع الترجيع موجود بس زي رغوه خفيفه لونها اصفر واكلته زبادي انهارده تاني بس ايه ...اقرأ المزيد
دكتور قطتي تعاني من الفطريات ومن ٥ شهور استعمل لها مراهم وشامبو للفطريات لاكن لا يوجد تحسن ووبرها كلو يروح حتى حد انفها وعيونها شو الحل؟
اليوم ظهرت هي الفطريات بفم قطي هو 7شهور بياكل ويشرب عادي لاكنو هادي جدا ودي مش طبيعتو ف ممكن علاج ليها وهل هي معديه للبشر
عندي لبسيني غابت اسبوع اتجوزت ورجعت تمام الها تلات ايام مابتاكل شي نهائياً لا اكل ولا شرب ولا بتتحرك بس نايمه وبتستفرغ رغوه
تشنج القطه الصغيره حديثه الولاده و توقفها عن التنفس قمت بعمل تتفس صناعي اصبحت تتنفس ببطئ و في صوت طرقعه يخرج مع النفس القطه عمر ٣ ايام