القطه الي عندي لحست بطاس رحت بيها لمحل حيوانات جنبنا أداها ميه بملح ورجعت واداها حبايه وحقنه وبقت تمام وهي مش كلت واكيد ده طبيعي بس مطلعه لسنها ورفعاه ف سقف بوقها الحل ف حوار لسانها هل ده طبيعي ولا ليه حل ارجو الرد في أسرع وقت
فقدت كلمة المرور الخاصة بك؟ يرجى إدخال عنوان بريدك الإلكتروني. ستتلقى رابطًا وستقوم بإنشاء كلمة مرور جديدة عبر البريد الإلكتروني.
برجاء توضيح أسباب شعورك أنك بحاجة للإبلاغ عن السؤال.
برجاء توضيح أسباب شعورك أنك بحاجة للإبلاغ عن الإجابة.
برجاء توضيح أسباب شعورك أنك بحاجة للإبلاغ عن المستخدم.
بالبداية جيب صدر فراخ مع خضراوات اسلقهم مع بعض واطحنهم عل خلاط وطعميها بالسرنجة ماتخليها بدون اكل
بتعرف اسماء ادوية اخدتها ؟
تمام وديتها برضوا اوراكيور هل اكمل عليه ولا ايه برضوا مع المحلول
ممتاز طالما اكلت معناها في تحسن انت كم مرة حطيت من مرهم ليوم ؟
الحمدلله لسانها اتعدل وكلت بس بترجع الاكل ده طبيعي ولا ايه
بارد
حطيت ٤مرات مع كل غسله محلول الملح احط ليها تحت لسانها وفوق لسانها
لا لم تأكل او تشرب
تمام يا دكتور غدا احكيلك شو الي صار
لا بس خدت مياه بالملح وحط الخرطوم لغايه ما وصل لبطنها واداها حقنه مضاده التسمم بس كده وهل لسانها كده طبيعي وهيتعدل
طيب أكلت وشربت ؟
تمام يا دكتور وشكرا ليك جدا❤️❤️❤️
يا دكتور هي دخلت لسانها جوه بوقها بس لسه رفعاه لفوق عند حلقها وكلت بس بالعافيه وعملت المحلول ٤ مرات وحطيت المرهم
لازم اكل دائماً يكون دافي
طيب شو عم بطعميها أكل ؟
أكل بارد او ساخن ؟
اي ممتاز اوراكيور كنت بدي قلك عليه كنت مشغول شوي بس اي جيب محلول ملحي وبعدها حط اوراكيور
تمام تابع هيك
في اسهال ؟
لازم ماترجع أكل
هلأ لسانها هيك لان محروق مع وقت عل علاج بتتحسن هلأ بدي منك تجيب من صيدلية البشرية محلول ملحي وتغسل لسانها كل يوم ٤ مرات وبكرا طمني عنها
مفيش اسهال بس بترجع الاكل الي بتكله