قطتي رجعت مايه صفره النهارده وبقت بتنام كتير اي السبب
كورابيتس الاحدث أسئلة
السلام عليكم القطه عندي ولدت امبارح الساعه ٣ الفجر ٥ قطط وحاسس انها فيها قطط تاني علشان بطنها منفوخه شويه وكل شويه تنونو وتيجي تتغطي كأنها هتولد . فهل كده ممكن تكون فيها قطط تاني ولو فيها قطط تاتي هتولد ...اقرأ المزيد
تعرض لعضة كلب شارع بين فخدية و تشافى فبعد الايام اصبحت الاحظ انتفاخ في بطنه و كل يوم يزداد حجمه اكتر صلابة و تؤلمه
انا قطتي ولدت اول امبارح بس متأخر هيا اكلت بس مش بتشرب مياه وبتهتم باطفالها كويس جدا بس كمان حاسه انها لسه في حاجه في بطنها وكانت بتنزل دم هل دا طبيعي
قطي عمره ٨ سنوات بقاله يومين صوته مش عارف يطلعه ولو حاول يكاد يكون ضعيف كظه قطي ماله واعمل ايه او اديله ايه من فضلكم
قطط عندي عمرهم ٧ شهور سببوا العدوى دي ، مش سخنين ولا بيرجعوا وزنهم في حدود كيلو ونصف
القط بتاعي وهو بيعمل استول بيكون مصاحب بإفرازات دمويه ممكن اعرف السبب والعلاج ايه
