قطتي اليوم لقيت البراز تبعها غريب ما بعرف ممكن السبب وشو علاجها
كورابيتس الاحدث أسئلة
السلام عليكم اخوتي الله يعزكم قطتي عملت ستول لونه اسود اوي ومش متماسك عامل زي المايه ايه سببه واتصرف ازاي معاها
يعطيكم العافيه. عندي 4 قطط مرضوا اثنين طلع معهم ديدان شفتها بخروجهم بس القطةحامل و الها نفس الاعراض سالتك من قبل قلت مايصير تاخذ دوا ديدان هي شلون اعالجها استناها لتولد بلكي تآثروا أجنة يلي بداخلها هل شي راح يضرها ...اقرأ المزيد
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته قطي كان بيتحرك بشكل حريص و بطئ عملت اشعه اكس راي و دكتور قالي كسر في الحوض و دكتور تاني قالي التهاب في الفقرات القطنية اعمل ايه
السلام عليكم، قطتي مصابة بمرض جلدي، هل هي فطريات أم ماذا ؟ و كيف طريقة العلاج ؟ جزاكم الله خيرا 🤲 ملحوظة: اللون البرتقالي على الجلد هو دواء “بيتادين Bètadine”
قطوسي ميشو مريض عمرا 4شهور اعراض مرض فشل و عدم اكل و تقي ماء شفاف….يشرب ماء فقط
قطي من النوع يلي ابداً ما كان يتساقط سعرو من فترة صار يتساقط بشكل كبير و اي حدا بيمسكو بيتعبى حتى مكان النوم تبعو معبى شعر
دلوقتي انا قطتي عندها تسمم وتشنجات ومش بتقدر تقف وعماله تنونو بسبب مبيدات حشريه جت عليها من عند حد من جيرانا وظروفي حاليا مش سمحالي اروح لاي طبيب بيطري في اي علاج يكون سعره كويس يساعدها ويعالجها من التسمم دا؟
عندى قطه تلات شهور هى الحمد لله بتاكل كويس وبتلعب..بدأت الاحظ أن تحت فمها الشعر بدأ يخف مش عارفه من ليه…هى بتاكل ف اطباق استالس و بتشرب ف اطباق فخار…الشعر خف من تحت فمها مش كانت كدا هل دى فطريات ...اقرأ المزيد
