القط بتاعى من امبارح بالليل مش راضى يأكل حاجه خالص بس بيشرب مايه ولما غصبت عليه اديله جبنه نستو رجعها وهمدان خالص ومش بيتفاعل معايا وديته لدكتور امبارح كشف قالى مفهوش حاجه واحد دلوقتى ماكلش
كورابيتس الاحدث أسئلة
انا القط بتاعي عمره شهرين ونص وبيرجع من بعد المغرب ومش راضي ياكل او يشرب ممكن حل بسرعة
لدي هذه القطة لديه مشكلة في عينها اليمين . ولديه ضباب في عينها اليسرى . مع العلم ان القطة ترى جيدا في النهار . ولكن في الليل يصبح عنده ضعف في تحديد مكان صانية الاكل . ياترى ايه مشكلتها ؟ عمر ...اقرأ المزيد
قطتى اكلت سم فئران ف سمك اعمل اى الكلام دا من حوالى 7ساعات وهى لسه محصلهاش حاجة طمنونى هي كدا تمام ولا اعمل اى
قطتى اكلت سم فئران ف سمك اعمل اى الكلام دا من حوالى 7ساعات وهى لسه محصلهاش حاجة طمنونى هي كدا تمام ولا اعمل اى
قطي لما بينام في مكانه بلاقي اشياء مثل البيض صغير لونها اصفر وأحيانا بلاقي ديدان صغيرة جدا مادا يعني هادا ؟
قطي لما بينام في مكانه بلاقي اشياء مثل البيض صغير لونها اصفر وأحيانا بلاقي ديدان صغيرة جدا مادا يعني هادا ؟
