قطتي مكملتش شهر بدأت عليها الفتره دي ان ودنها وجعها دماغها مايله ناحيه الودن اللي وجعاها معرفش اي السبب؟؟ ارجو الرد وشكرا
كورابيتس الاحدث أسئلة
السلام عليكم لو سمحت انا عندي خمس قطط منهم قطه قعدت ترجع وتعمل اسهال اخدت يوم وبعدها ماتت ، بمجرد موتها قطه من اخواتها بقيت ترجع ريم وقطعت اكل بس بتشرب وديتها لدكتوره بيطريه ادتها محلول جفاف و3 حقن مااعرفش اسمهم ...اقرأ المزيد
السلام عليكم ارجو الرد فى اقرب وقت عندي قط عمره 3 سنين ونص ده حد اقصي هو نوعه بلدي بقاله اربع ايام بيكح جامد وفاقد شهيته مش بياكل وكان بيرجع والحمام بتاعه لين شوية ولونه اصفر ووزنه نزل ونايم علطولاقرأ المزيد
ايه اعراض حمل القطة بعد ٢٠ يوم من التزاوج مع العلم دا اول حمل ليها واول تزاوج هل ممكن ميبنش الحمل ف الاول؟
هي ولدت واحد بس الساعه ١ بليل لحد الان مش ولدت تاني بس بطنها لسه كبيره هي خرجت كلت ودخلت تاني هل كده في قطط تاني في بطنها ولا اي
بابايا لقى قطة بيت بس مطروده، اخدناها عندنا وهي عدوانيه مبتحبش حد يقرب منها الا بمزاجها و لو قربنا ممكن تخربش و بتبخ و تطلع اصوات، و بقالها يومين مأكلتش ولا شربت ولا قضت حاجتها مبتقومش من النوم ...اقرأ المزيد
السلام عليكم لاحظت خروج افرازات من مهبل قطتي هل هي حالة طبيعية ارجو الرد بسرعة
