قطي ١١شهر مرض من برد من شهرين اديته دواء طاب من بعدها عم يموي بصوت أشبه بالصراخ هو مو عايش معي داخل البيت انا عندي 20 قط وقطه داخل سور البيت عايشين مع بعض هو طالب تزاوج مع القطط ...اقرأ المزيد
كورابيتس الاحدث أسئلة
القطه عندي بقالها اربع ايام بتطلب جواز والنهارده الخامس جبتلها قط البيت واتجوزتو من اول يوم وامبارح القطه عماله تنونو ومش بتسكت بترجع تعمل حراكات الجواز دي تاني ومش بتسكت وحاليا اليوم الرابع معاه فعايزه اعرف الموضوع ده ...اقرأ المزيد
يعطيكم العافيه. عندي 4 قطط مرضوا اثنين طلع معهم ديدان شفتها بخروجهم بس القطةحامل و الها نفس الاعراض سالتك من قبل قلت مايصير تاخذ دوا ديدان هي شلون اعالجها استناها لتولد بلكي تآثروا أجنة يلي بداخلها هل شي راح يضرها ...اقرأ المزيد
قطتي عندها شهرين ونصف تقريباً والنهار ده عملت ستول فاتح مدي على أصفر تلات مرات تقريبا ونايم اغلب اليوم ومش راضي ياكل غير بسيط جدا، اعمل ايه معاه
ما هو علاج السعال عند القطط ، عمر القط سنة ونصف ، يسعل كل فترات متباعده نسبيا اعتقد انه بسبب الهواء البارد .
القطه هاف بيكي ذكر عمرها شهرين فيه افرازات من عيونها بمسحها بقطنه و مياه دافيه بس لونها بني فاتح او مدممه وردي كده و كل ما بمسحه بيرجع تاني نفس المنظر لو ينشف و يبقى لونه اسود…هل محتاج علاج و ...اقرأ المزيد
