السلام عليكم أنا قطتى نوعها شيرازي عمرها شهرين ونص لسه جايباها امبارح بس النهارده نايمه خالص ومش راضيه تاكل حاجه واستفرغت حوالى تلات مرات أعمل اى هل ده من تغيير الجو من بيت ل بيت ولا اى وكمان صوت نفسها ...اقرأ المزيد
كورابيتس الاحدث أسئلة
تعاني قطتي من انتفاخ يمتد من لثتها و جانب شفاهها الى منتصف خدها بدأ بانتفاخ مع رائحة كريهة جدا ثم بدأ ينزف مع سيلان بالانف وعطاس مخرجة مادة لزجة شفاف والان اصبح اشبه بورم ممتد اكثر ولونه بنفسجي غامق ، ...اقرأ المزيد
ي جماعه قطتي نايمه و تعبانه كدة و مش بتاكل و باكلها بالعافيه و كل اما احطلها حاجه متكلهاش و مرضيتش تاكل غير ذبادي علاج ليها سواء بشري او بيطري عشان بجد خايفه عليها اوي و بشيلها العبها مفيش اي ...اقرأ المزيد
إحنا عندنا فى البيت ٢ قطط ذكور عايشين مع بعض حوالى ٨ سنين، القط الكبير بدأيضرب القط التأنى أول مرة يعملها وبيمسكوا فى بعض،عقمنا القط إلى بيضرب التأنى ربنا هداه حبة ورجع تأنى، هل لو عقمنا القط التأنى هتتحل المشكلة؟ ...اقرأ المزيد
لو عندي قطط علي السلم عمرها سبع شهور كان عندها برد شديد و كحة مستمرة و ساعات بيبقي فيها greenish sputum سمعت عن أن زيت الزيتون ممكن يبقي كويس للكحة خدوا منه كمية صغيرة و اتحسنوا قط منهم من وقتها ...اقرأ المزيد
عندى قطه سنه وشهرين وزنها اتنين كيلو وماطلبتش جواز وديتها تكشف وتعمل سونار عشان قليله قالو عندها صديد ف الرحم ولازم يتشال طب ممكن يتعالج قالو اه وهيرجع تاني. طب ممكن اجوزها بعد العلاج واعقمها قالو لا مش هتحمل اصلا ...اقرأ المزيد
لا ياكل ولا يشرب وبس نايم نفسيته تعبانه ومابي اي خدوش عند امساك الرجل ماله ينفخ علي ويخاف ويتهجم ع ايدي ممكن اجابة دكتور

