لاحظت لون اسود تحت فم قطتي ما السبب وما العلاج لو سمحتوا وشكرا
كورابيتس الاحدث أسئلة
القط بتاعى نزل من فترة الشارع من ورانا ولما رجع كان تعبان جدا وعلطول نايم والجنب اليمين ليه كان بيوجعه ويصرخ أول ما حد يلمسه وكان بياكل ويشرب عادى وبعد فترة حصله كد اللى فالصورة
القطه كانت نشيطه جدا وبتحب الحركه واللعب ودلوقتي لا وبتاكل ضعيف جدا عن الاول ومش بتشرب كتير زي الاول بس مافيش اسهال أو ترجيع وصتها مبحوح
الطبيب اعطى قطي البالغ من العمر شهرين ونصف جرعة ديدان نصف حبة هل هذا صحيح ان يعطى القط تحت عمر ثلاث اشهر جرعة الديدان ؟ انا حقا خائفة عليه
دكتور جبت الدوا اللي حكيتلي عنو بس بتركيز أقل حكالي الصيدلاني اعطيها 2.5 ml عشان يتعادل مع التركيز اللي حكيتلي عنو واعطيتها جرعه ، شو اعمل هيك كم جرعه اعطيها .
